"Diabelskie nasienie" - Edward Lee




       Ostatnio naszła mnie ochota na przeczytanie jakiegoś horroru, bo dawno już nie miałam w rękach książki z tego gatunku. Padło na "Diabelskie nasienie" Edwarda Lee. Nigdy wcześniej nie miałam styczności z tym autorem, więc nie do końca wiedziałam czego się spodziewać.
       Trzy dziewczyny - Ann, Mercy i Hannah desperacko pragną poprawić swoje oceny, dlatego próbują dostać się do żeńskiego akademika zwanego Domem Alfa, w którym czeka ich ciężki tydzień prób. Podczas inicjacji muszą przejść test wytrwałości i determinacji poprzez poddawanie się różnego rodzaju upokorzeniom i seksualnym poniżeniom. Jeśli pozytywnie przejdą wszystkie próby oficjalnie zostaną przyjęte do zgromadzenia jako Siostry Domu Alfa.
       Szczerze mówiąc czytając przebieg pierwszych prób, które bohaterki musiały przebyć nie byłam pewna czy dotrwam do końca książki, jednak później już się trochę z tym oswoiłam. Myślałam, że w literaturze nic już nie jest w stanie mnie szczególnie zaskoczyć, co akurat jest tutaj na plus. Z początku treść książki wyglądała dla mnie jak jeden wielki zbiór fantazji seksualnych autora, jednak pod koniec zaczęłam rozumieć czemu proces inicjacji wyglądał tak, a nie inaczej. Zakończenie było dość przewidywalne, ale nie rozczarowujące.
       "Diabelskie nasienie" na pewno nie jest książką dla każdego, sama nie byłam pewna czy ją skończę - momentami było na prawdę ciężko. Ta książka była dla mnie trochę jak test wytrzymałości mojej psychiki na wszelkie obrzydliwości, jednak nie żałuję jej przeczytania. Było to ciekawe doświadczenie.




Tytuł: Diabelskie Nasienie
Autor: Edward Lee
Liczba stron: 152
Gatunek: horror
Wydanie: Dom Horroru, 4 październik 2019




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...