"Spadek" - Kasia Bulicz-Kasprzak



Wydana w 2018 roku przez Edipresse Polska książka "Spadek" to powieść obyczajowa Kasi Bulicz-Kasprzak, autorki wielu znanych i pozytywnie ocenianych książek z tego gatunku. 
Kasia Bulicz-Kasprzak to polska autorka kilkunastu powieści. Zadebiutowała w 2012 dzięki nagrodzie w konkursie organizowanym przez Wydawnictwo „Nasza Księgarnia”. Obecnie mieszka w Sulejówku.
Po rozstaniu z chłopakiem Dorocie ciężko się pozbierać. Na prośbę przyjaciółki przyjmuje pod opiekę jej psa, co pochłania dużo czasu, dlatego nie myśli o ostatnich wydarzeniach. Pewnego dnia otrzymuje telefon z informacją, że jej dziadek jest w szpitalu. Dziewczyna nie zna starszego człowieka, ponieważ jej biologiczny ojciec porzucił ją i jej matkę kiedy była bardzo mała. Pierwsze spotkanie nie wypada dobrze, z obu stron bije niechęć.
Dorota jest postacią, której ciężko nie lubić. Jest odważna i silna. Pomimo kryzysu w życiu nie poddaje się i idzie przed siebie stawiając czoła przeciwnościom losu.
Co do zakończenia - mimo, że przewidywałam jak się sprawy potoczą to do samego końca nie byłam pewna jak się wszystko rozwiąże, co jest bardzo na plus. Była to moja pierwsza książka Kasi Bulicz-Kasprzak i z pewnością sięgnę po inne dzieła tej autorki. Przy tej książce bardzo dobrze spędziłam czas. "Spadek jest na pewno jedną z lepszych powieści jakie ostatnio czytałam. Polecam!



Tytuł:
 Spadek
Autor: Kasia Bulicz-Kasprzak
Liczba stron: 352
Gatunek: powieść obyczajowa
Wydanie: Edipresse, 3 październik 2018


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...